MUZYKA NIE ZNA GRANIC. JUAN FELIPE ALVARADO. MUZYK, WOKALISTA, SAKSOFON I MIŁOŚĆ.

MUZYKA NIE ZNA GRANIC.


                               

JUAN FELIPE ALVARADO.
MUZYK, WOKALISTA, SAKSOFON I MIŁOŚĆ.

Droga z Medellin w Kolumbii, do Polski.

Wielokrotnie okazuje się, że muzyka łączy, nie zna granic.

Juan Felipe Alvarado jest tego przykładem. 

Muzyk z Uniwersytetu EAFIT w Kolumbii, mieszkający obecnie w Polsce. Wokalista, tenor, saksofonista, człowiek zakochany w muzyce.



Co Juan Felipe mówi o sobie.


Nazywam się Juan Felipe Alvarado. 

Pracuję jako wokalista i saksofonista.

Poprzez mój śpiew i grę na saksofonie chcę dotrzeć nie tylko do uszu, ale prosto do serc słuchaczy. Muzyka nie jest tylko do słuchania, ale do odczuwania wszystkimi zmysłami. 

To właśnie sprawia, że jest niezapomnianym przeżyciem.

 

MUZYCZNA DROGA DO POLSKI.

Do Polski trafiłem z miłości. Do mojej żony Doroty, którą poznałem w Meksyku. Tam spotkaliśmy się na Międzynarodowym  Festiwalu Chóralnym. 

Ona śpiewała w chórze Mundus Cantat Sopot. Byłem asystentem  dyrygenta kolumbijskiego chóru z miasta Medellin.

Po roku od tego wydarzenia, były oświadczyny, ślub W Polsce i zamieszkaliśmy w Kolumbii. Po czterech latach zdecydowaliśmy, że zamieszkamy w Polsce.


ŚPIEW CZY SAKSOFON.

Na studiach dominował śpiew klasyczny, ale saksofon był ze mną zawsze. W szkole średniej wstąpiłem do chóru i zaczęła się moja fascynacja śpiewem. Po różnych perypetiach wybrałem Akademię Muzyczną. I to było to, co pokochałem. Przykładałem się do każdego wykładanego przedmiotu, co też zauważyły władze uczelni,  przyznając mi stypendium. Na ostatnim roku studiów zostałem asystentem dyrygenta chóru uczelnianego.

Od momentu, kiedy zamieszkałem w Polsce, więcej czasu poświęcam na grę na saksofonie. Śpiew jest na drugim planie.


PASJA JAKO STYL ŻYCIA.

Gram i śpiewam na weselach, imprezach prywatnych czy firmowych. Pasja stała się więc moim zawodem. Jak widać, można żyć w tego co się lubi. Jeśli pasja jest Twoją pracą, to masz wrażenie, że nie przepracowałeś ani jednego dnia. To wspaniałe uczucie.


REPERTUAR, MUZYCZNE BOGACTWO I RÓŻNORODNOŚĆ.

Mój repertuar to przeboje z całego świata, w wielu językach m.in. Franka Sinatry, Elvisa Presleya, Edith Piaf oraz cała gama utworów latynoskich.

W zależności od potrzeb mogę towarzyszyć Ci przy różnych okazjach.

Klasyczna i elegancka oprawa ceremonii ślubnej, specjalny repertuar



Więcej o Juanie Felipe Alvarado w następnym wpisie.


Dobrego dnia.


Nasze Serwisy: 


Projekt:  strona www: projektgdynia.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/

SpecLab Komputery Nowe technologie:  speclab.com.pl

Speclab E-Sklep:   https://www.speclab.com.pl/sklep.html#allegro

Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/

Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/

Goya Art Facebook :  facebook.com/goya.hand.made/

Goya Art Allegrohttps://allegro.pl/uzytkownik/Goya-ART?bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-3-0717

MG




Popularne posty z tego bloga

MAGIA I MOC ZAKLĘTA W KAMIENIACH. KAMIENIE SZLACHETNE A ZNAKI ZODIAKU.

O czym chcemy pisać ??? i dlaczego ???