NARZĘDZIA POMOCNE W PROWADZENIU FIRMY W DOBIE TECHNOLOGII CZ.3


NARZĘDZIA POMOCNE W PROWADZENIU  FIRMY W DOBIE TECHNOLOGII CZ.3



ZALEŻY CI NA ROZWOJU I KLIENTACH?
SOCIAL MEDIA, JAK ZASTOSOWAĆ W FIRMIE.



Prowadzenie firmy w dzisiejszych czasach oznacza umiejętne zastosowanie wiedzy biznesowej, zarządzania, marketingu i technologii. 

Efekt - osiąganie zamierzonych celów:

CEL BIZNESOWY ISTNIENIA FIRMY. SPRZEDAŻ 
CEL FINANSOWY ISTNIENIA FIRMY. DOCHÓD
CEL MARKETINGOWY I REKLAMOWY KAŻDEJ FIRMY. KLIENT 

Dziś, praktycznie każda firma ma swoją stronę internetową, a wiele z nich ma swój profil firmowy na Facebooku. W ten sposób promują swoje istnienie i usługi. Informują o swoim istnieniu i zakresie oferowanych dóbr czy usług. Posiadanie strony daje wiele korzyści, pisaliśmy o tym w poprzednich wpisach na Facebooku i blogu.


WIZYTÓWKA FIRMY - PROFIL FANPAGE NA FACEBOOKU.

Co jest istotne, i co odróżnia profil na Facebooku od typowej strony internetowej.

Obie rzeczy mają za zadanie podstawowy cel - dotarcie do klienta. Obie spełniają to zadanie.
Jest jednak coś, co odróżnia fanpage od strony www. Pomyślcie.. A gdyby spojrzeć na to inaczej...

FACEBOOK JAKO PLATFORMA I NARZĘDZIE

A gdyby można było użyć określonych metod i sposobów do tego, by podzielić populację na dokładnie wyselekcjonowane grupy. Wg kryteriów opartych na ich wieku, statusie społecznym, indywidualnej sytuacji materialnej, czy też osobistych zainteresowaniach?

Co wtedy? 

Wtedy jest możliwość wykreowania bardzo spersonalizowanych przekazów informacyjnych i celowania dokładnie w określone grupy odbiorców. Tych, którzy byliby zainteresowani tym, co wytwarzamy lub też proponujemy. 

Wynik?

Znacznie większa skuteczność przekazu, obniżenie kosztów działań reklamowych. Możliwość interakcji z odbiorcami, obserwowanie ich zachowań i preferencji, co pozwoliłoby doskonalić strategię marketingową.  
To pozwoliłoby również dopasowanie oferowanych dóbr czy usług do odbiorców i ich preferencji.  

Ważna rzecz. Komunikacja na Facebooku jest jednym z najistotniejszych elementów strategii marketingowej marek. Zarówno gigantów, mniejszych firm lokalnych, czy tych, oferujących specjalistyczne produkty dla wąskiej grupy klientów.

Powstaje więc pytanie. Jak do nich dotrzeć? Za pomocą Profilu Fanpage na Facebooku.


Ciąg dalszy w kolejnym wpisie.







Nasze Serwisy: 

Projekt:  strona www: projektgdynia.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/

Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/

SpecLab Komputery technologie:  speclab.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/

Goya Art :  facebook.com/goya.hand.made/




Popularne posty z tego bloga

MAGIA I MOC ZAKLĘTA W KAMIENIACH. KAMIENIE SZLACHETNE A ZNAKI ZODIAKU.

O czym chcemy pisać ??? i dlaczego ???

MUZYKA NIE ZNA GRANIC. JUAN FELIPE ALVARADO. MUZYK, WOKALISTA, SAKSOFON I MIŁOŚĆ.