ŻYCIE TO NIEUSTANNY STRES DLA NASZEGO MÓZGU. MACIEJ RUTKOWSKI - LEKARZ DUSZ.

ŻYCIE TO NIEUSTANNY STRES DLA NASZEGO MÓZGU.



JAK SOBIE Z TYM RADZIĆ?

MACIEJ RUTKOWSKI - LEKARZ DUSZ.       



Tempo w jakim żyjemy ciągle wzrasta, wymagania jakie są stawiane na co dzień, rosną z każdym rokiem. W pracy, w domu, w życiu codziennym. 

To powoduje określone konsekwencje dla naszej psychiki i świadomości.  Permanentny stres i depresja to cisi zabójcy. Równie skuteczni jak inne znane i śmiertelne choroby. To choroby cywilizacyjne.

Jak sobie z tym radzić?


HIPNOTERAPIA. NA CZYM POLEGA I DLA KOGO JEST?

W obiegowej opinii hipnoza jest kojarzona z magicznymi sztuczkami, czy usypianiem ludzi. Tymczasem hipnoterapia to naukowo sprawdzona metoda i terapia, która jest stosowana w diagnozowaniu i leczeniu chorób oraz zaburzeń psychosomatycznych. Jest bardzo pomocna w takich przypadkach jak nerwica, depresja, fobie, bezsenność, alkoholizm, niskie poczucie własnej wartości, zespół stresu pourazowego PTSD.


W TAKICH WŁAŚNIE SYTUACJACH POMAGA MACIEJ RUTKOWSKI.

To profesjonalny hipnoterapeuta, prawdziwy lekarz dusz.


Co Maciej Rutkowski mówi o sobie?

Od lat moją pasją była psychologia człowieka, zawsze interesowały mnie zachowania ludzkie i zastanawiałem się, dlaczego ludzie nie potrafią być szczęśliwi, dlaczego ludzie nie radzą sobie w życiu pomimo, że mają czasami zdawałoby się wszystko.

Dlaczego ludzie niszczą samych siebie, przez to, że ktoś ich oceni, przez sytuacje, na które nie mamy wpływu. Trzeba uświadomić sobie, że jeśli na coś nie mamy wpływu, to po co się tym  martwić, gnębić, a jeśli mamy na coś wpływ, to też nie trzeba się przejmować, bo możemy na to wpłynąć.


TRUDNY MOMENT W ŻYCIU. NA ROZSTAJU DRÓG.

Przyszedł czas i moment, kiedy sam doświadczyłem wiele krzywd od ludzi i nie poradziłem sobie z tym, wpadłem w depresję. 

I w tym momencie zrozumiałem, jak to jest czuć się naprawdę źle .

Fajnie mówić o czymś, komuś, czego nie doświadczyliśmy, pocieszać mówić, że będzie dobrze. Inaczej jest zrozumieć osoby z problemem,  jak się go miało samemu.

Byłem na rozstaju drogi w swoim życiu, nie wiedziałem co mam robić, czułem, że nie jestem w stanie funkcjonować. W pewnym momencie  obejrzałem film "Sekret", który zainspirował mnie do działania  na sile podświadomości, choć nigdy w to nie wierzyłem.




Po obejrzeniu filmu postanowiłem napisać na kartce, co chcę w życiu robić. 

I nagle napisałem coś takiego... że chciałbym pomagać ludziom wyjść z takich problemów, sprawiać aby ludzie byli szczęśliwi, żebym mógł cieszyć się ich radością razem z nimi. 

Po miesiącu wpadła mi myśl, że chcę iść na hipnoterapię, ponieważ to jest najlepsza alternatywa pozbycia się problemu bez zażywania  antydepresantów . 


Co spowodowało zmianę i jak to się odbyło?

W kolejnym poście.


Nasze Serwisy: 


Projekt:  strona www: projektgdynia.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/

SpecLab Komputery Nowe technologie:  speclab.com.pl

Speclab E-Sklep:   https://www.speclab.com.pl/sklep.html#allegro

Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/

Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/

Goya Art Facebook :  facebook.com/goya.hand.made/

Goya Art Allegrohttps://allegro.pl/uzytkownik/Goya-ART?bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-3-0717

MG








Popularne posty z tego bloga

MAGIA I MOC ZAKLĘTA W KAMIENIACH. KAMIENIE SZLACHETNE A ZNAKI ZODIAKU.

O czym chcemy pisać ??? i dlaczego ???

MUZYKA NIE ZNA GRANIC. JUAN FELIPE ALVARADO. MUZYK, WOKALISTA, SAKSOFON I MIŁOŚĆ.