NIEZWYKŁE OSOBY SĄ WŚRÓD NAS. KINGA NOWAK. PRACOWNIA LOTOS.

KINGA NOWAK. PRACOWNIA LOTOS. 


                              

KINGA WYMYKA SIĘ WSZELKIM PORÓWNANIOM.

Kinga Nowak jest kolejną osobą, którą mam okazję poznać dzięki Ewie Hermann. Dziękuję Ci za to... 

Ewa Hermann pomaga nam w tym co robimy. Bardzo się cieszę, że są takie osoby, jak Ewa. 

Kinga to osoba niecodziennego formatu, obszary w których działa to połączenia ciała, duszy, umysłu oraz dźwięku. 

To coś, co trzeba pokazać...


TERAPEUTKA, INSTRUKTOR, UZDROWICIELKA, MEDIATORKA,  BIZNES WOMAN.

Przyznacie, że to niecodzienne zestawienie, prawda???




PRACOWNIA LOTOS. MIEJSCE POMOCY I PRZEMIANY. 

💎Pracownia Lotos w Gdańsku Oliwie to miejsce bardzo szczególne.  Miejsce, w którym odbywa się terapia dotykiem i dźwiękiem. Prowadzi je Kinga Nowak, terapeutka, instruktor świadomej pracy z ciałem,  uzdrowicielka dusz, ekspertka i praktyk holistyczny.

Jak Kinga pisze o sobie:

Jestem terapeutką holistycznej, świadomej pracy z ciałem. Poprzez masaż Lomi Lomi Nui, którym się dzielę, ludzie sami znajdują swoją Nową Drogę Życiową i przechodzą zmiany. Często słyszę, że jestem uzdrowicielką dusz, a moje dłonie mają MOC.

Prywatnie jestem mamą cudownych 2 synów, zawodowo spełniam się i pomagam ludziom. 


MEDIATOR. REALNA POMOC W SPORZE.

Kinga jest również dyplomowanym mediatorem. To nowa forma rozstrzygania sporów. Funkcja bardzo popularna w Europie. Mediacja jako sposób rozstrzygania sporów zanim sprawa trafi do sądu.

Kinga poprzez mediacje pomaga w rozstrzyganiu sporów i konfliktów między ludźmi. Specjalizuje się w mediacjach transformatywnych, cywilnych i gospodarczych. Wiele spraw można w ten sposób rozstrzygnąć, rozwiązać konflikty, bądź doprowadzić do ugody. 


KINGA. TROCHĘ O SOBIE... 

💎Jak wiadomo czas pandemii wstrzymał czasowo mój biznes. Lubię marzyć i patrzeć w chmury, niemniej jednak życie jest Tu i Teraz, a moja intuicja prowadzi mnie przez Życie zdroworozsądkowo. 

💎Ja również jestem człowiekiem i by móc Wam pomagać dbam o swój Umysł, Ciało i Duszę. Kocham Chorwację od lat i nie ukrywam, że zakochałam się w Istrii. Czuję ją całą sobą. 

Wyjazd ten zaowocował w piękne znajomości, delektowanie bałkańskiej  kuchni, poznawanie uroczych, dzikich zakątków, zachody Słońca i fal ciepłego Adriatyku i co najważniejsze zadbania o swoje ciało i włosy.

Jak wiadomo Słońce i słona woda niszczą strukturę skóry i włosów i  potrzebują one w takich warunkach troskliwej opieki. 

💎Podczas tego pobytu otrzymałam od mojej znajomej produkty Monat. Ja osobiście odbudowałam strukturę włosa i o dziwo rosną mi nowe włoski.

Moje klientki, przyjaciółki i znajomi często borykają się z problemami skórnymi, wypadającymi i kruchymi włosami. Postanowiłam podzielić się z Wami tą informacją i stworzyć Wam możliwość dostępu do wysokiej jakości produktów również w Polsce w przystępnych cenach. 

Chcesz wiedzieć co mi pomogło? Jakie produkty i jaka to firma?

Zajrzyj do mnie, znajdziesz niezbędne informacje.


Zapraszam do odwiedzin i do kontaktu:

Strona www:   www.pracownialotos.pl



Nasze Serwisy: 


Projekt:  strona www: projektgdynia.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/

SpecLab Komputery Nowe technologie:  speclab.com.pl

Speclab E-Sklep:   https://www.speclab.com.pl/sklep.html#allegro

Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/

Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/

Goya Art Facebook :  facebook.com/goya.hand.made/

Goya Art Allegrohttps://allegro.pl/uzytkownik/Goya-ART?bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-3-0717

MG















Popularne posty z tego bloga

MAGIA I MOC ZAKLĘTA W KAMIENIACH. KAMIENIE SZLACHETNE A ZNAKI ZODIAKU.

O czym chcemy pisać ??? i dlaczego ???

MUZYKA NIE ZNA GRANIC. JUAN FELIPE ALVARADO. MUZYK, WOKALISTA, SAKSOFON I MIŁOŚĆ.