DROGA DO ZDROWEGO STYLU ŻYCIA. AGNIESZKA JASKÓLSKA.

 DROGA DO ZDROWEGO STYLU ŻYCIA.





AGNIESZKA JASKÓLSKA - DORADCA ŻYWIENIOWY, TRENER, KONSULTANT.

POMAGAM LUDZIOM OSIĄGNĄĆ NOWE, LEPSZE ŻYCIE.


Nadwaga to jeden z największych problemów cywilizacyjnych. Zdrowy styl życia, dieta, prawidłowe odżywianie to coś, o co trzeba zadbać. Problem w tym, że wiele osób ma z tym kłopot. 

Jak to zrobić samodzielnie, jak się zmobilizować, co trzeba zrobić. Wydaje się trudne i wiele osób odpuszcza.

Jest na to rozwiązanie, oraz człowiek, który w tym pomaga.


AGNIESZKA JASKÓLSKA. 

Doradca żywieniowy i trener personalny, najlepsza konsultantka Diety 1:1  (Diety Cambridge) w Polsce (tegoroczna nominacja do międzynarodowego konkursu, 2020)


TO COŚ WIĘCEJ, NIŻ DIETA. TO NOWE, LEPSZE ŻYCIE.

Indywidualnie dopasowany program Diety 1:1 by Cambridge Weight Plan (Diety Cambridge) nie tylko ułatwia osiągnięcie celu – pozbycie się nadwagi, czy otyłości, ale także wdraża zasady prawidłowego komponowania i przygotowywania konwencjonalnych posiłków.


KIM JESTEM?

Jestem doradcą żywieniowym i trenerem personalnym, ale przede wszystkim zupełnie zwykłą osobą, która potrzebuje dobrze się czuć i zadbać o swoje zdrowie, jak każdy z nas.

Moją największą pasją jest taniec, dzięki której poznałam miłość mojego życia. Prowadzę dość spokojny i uregulowany tryb życia, lubię stabilizację, ale taniec daje mi ogromną dawkę szaleństwa, wolności, kobiecości i energii. 

Podobno „trzeba być trochę szalonym, żeby żyć”.

Lubię poznawać nowych ludzi i ich historie, jesteśmy tak cudownie różni, dlatego tak bardzo kocham moją pracę i taniec, które dają mi taką możliwość na co dzień


MOJA PRACA TO MOJA MISJA.

Po wielu latach mogę z pełną odpowiedzialnością napisać, że praca to moja pasja. Ogromną radość daje mi możliwość towarzyszenia moim podopiecznym w procesie powrotu do zdrowia, obserwowania jak osiągają wymarzoną sylwetkę, odzyskują energię i zaczynają spełniać swoje marzenia odważnie i z pewnością siebie.


TWÓJ DORADCA ŻYWIENIOWY.

Przez ponad 12 lat pracy przeprowadziłam z sukcesem przez proces odchudzania tysiące pacjentów, zarówno takich, którzy schudli ze mną kilka nadmiarowych kilogramów jak i takich, którzy pozbyli się 70-80 kg i do dziś utrzymują wymarzoną wagę.


TRENINGI PERSONALNE.

Nieważne z jakiego poziomu zaczynasz. Może za bardzo zasiedziałeś się w biurze, albo zbyt długo odkładałaś aktywność spędzając czas w domu z dziećmi. Czujesz, że potrzebujesz wziąć się za siebie, że coraz bardziej brakuje Ci energii. 

Potrzebujesz zmiany, ale nie masz pomysłu jak zacząć.



FACEBOOK GRUPA MOTYWACYJNA.

Na grupę motywacyjną na Facebooku zapraszam w każdą środę o 19:30 (30 minut) na darmowe treningi online (na żywo)

https://www.facebook.com/groups/chudnijzdietacambridge/

Facebook:

https://www.facebook.com/Dieta1do1


W kolejnym wpisie więcej na ten temat.


Nasze Serwisy: 


Projekt:  strona www: projektgdynia.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/

SpecLab Komputery Nowe technologie:  speclab.com.pl

Speclab E-Sklep:   https://www.speclab.com.pl/sklep.html#allegro

Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/

Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/

Goya Art Facebook :  facebook.com/goya.hand.made/

Goya Art Allegrohttps://allegro.pl/uzytkownik/Goya-ART?bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-3-0717

MG





Popularne posty z tego bloga

MAGIA I MOC ZAKLĘTA W KAMIENIACH. KAMIENIE SZLACHETNE A ZNAKI ZODIAKU.

O czym chcemy pisać ??? i dlaczego ???

MUZYKA NIE ZNA GRANIC. JUAN FELIPE ALVARADO. MUZYK, WOKALISTA, SAKSOFON I MIŁOŚĆ.