NIESPOKOJNA DUSZA, WULKAN ENERGII. NAUCZYCIEL, WOKALISTKA ROCKOWA. OLA KOTŁOWSKA

NIESPOKOJNA DUSZA, WULKAN ENERGII.


NAUCZYCIEL MUZYKI, WOKALISTKA ROCKOWA.  

OLA KOTŁOWSKA - JAKA JESTEM?




Ola Kotłowska to nie jest zwykła osoba. To czuć już od pierwszego kontaktu. Pozytywna energia, spontaniczność, otwartość, chęć działania, chęć życia. Tak jakby chciała przeżyć wszystko, co się da, doznać, posmakować. Dać innym energię. Bezkompromisowa, ale w tym pozytywnym znaczeniu.


Co Ola mówi o sobie?

Od zawsze jak pamiętam chciałam zostać nauczycielem muzyki.  Jako dziecko byłam aktywna muzycznie konkursy, szkoła muzyczna.  Mimo, że skończyłam technikum nie mające nic wspólnego z muzyką,  to po maturze zdecydowałam, że tylko muzyczny kierunek mnie interesuje. Wtedy na nowo zdałam sobie sprawę, że muszę w życiu robić coś, co kocham. 

Cieszyć się muzyką, pracować w szkole (od 2009 roku jestem nauczycielem) i założyć swój zespół.

W szkole uczę dzieciaki muzyki. Ale nie tylko. Daję więcej od siebie. Sprawia mi to ogromną frajdę, lubię to. W szkołach organizowałam koncerty dla dzieciaków, wspomagałam różne inicjatywy dla dzieci. Myślę, że mam do tego serce. Do dzieciaków. 

Czuje się pełna satysfakcji, kiedy po każdej inicjatywie muzycznej, której się podjęłam, czy to koncertu w szkole czy poza szkoła rodzice serdecznie dziękują.

Byłam też kilka razy wychowawcą na obozach muzycznych organizowanych przez Yamaha Szkoła Muzyczna w Wejherowie, gdzie dyrektorem jest pani Karolina Szczepańska i też doskonale czułam się w tej roli 


THE BAND. ZESPÓŁ.

Trochę to trwało zanim zespół powstał.  

Jak syn podrósł i mogłam zacząć coś kombinować, to w 2015 sama weszłam do studia muzycznego i z Tadeuszem Korthals opracowaliśmy kilka piosenek. Nagrałam wokal, gitarę akustyczną, a resztą aranżacji zajął się Tadek.  

W marcu  w 2016 roku  udało mi się znaleźć śmiałków, którzy zaczęli ze mną muzykować. Już w kwietniu tego samego roku zagraliśmy kilka utworów na koncercie, który organizowałam w Wejherowskiej Filharmonii. 

Tak jakoś czas leciał. Kilka wizyt w stacjach radiowych, nagraliśmy kilka piosenek. Koncertów nie było, bo zawsze coś stawało na drodze ...  ale każdy coś nowego wnosił.  




WIELKA BRYTANIA. WOŚP.

W styczniu 2020 roku udało nam się zagrać nawet na Wyspach brytyjskich na WOŚP, co uważam za nasz mały sukces. Weekend w Londynie z zespołem fajna sprawa :) Jest co wspominać, od samego przelotu, po gościnę jaką nam zgotowali Polacy w UK. Koncert  i wspólne pogaduchy  z zespołem Cochise, z Pawłem Małaszyńskim na wokalu :) było fajnie! 

Jak to się stało, że nas zaprosili do UK? 

Otóż nasza piosenka "Tu i Teraz" została Hitem roku 2016 na antenie polskiego radia Banita MAxx :) Takie tam ich lokalne radyjko, ale zapraszali już wcześniej i się nie udawało. Aż w końcu się udało i polecieliśmy. 

Do UK zaprosili nas Jacek Cichy, Artur Blaziak, a koncert prowadził Artur Zalewski.


Potem jeszcze przed tym lockdownem udało nam sie zagrać koncert w Gdańsku, 


LOCKDOWN. ZMIANA.

A później to już wszystko odwołano... Próby odbywały się sporadycznie ... Ogólnie wszystkie plany szlag trafił... taki rok stracony, jeśli chodzi o zespół... 

Koncertów nie było wiele, ale każdy coś nowego wnosił. Obycie nasze ze sceną i doświadczenie.

Obecny skład zespołu: 

Paweł Świderski, Przemek Kędziora, Jakub Sychowski, Maciej Michalik

No i Ola Kotłowska


Jednak jak mi zabrakło sceny i muzyki, to musiałam uderzyć w coś innego.

Uderzyłam w modeling i kilka sesji fotograficznych powstało. 


MOJA MIŁOŚĆ - MOTOCYKL.




Zrobiłam prawko na motocykl i jak tylko odebrałam plastik codziennie śmigałam ile się dało. Uzależniłam się od dwóch kółek i w sumie jeszcze nie odstawiłam moto na zimowanie. Jeżdżę mimo, że jest grudzień. Mam w planie 31 grudnia wyjechać na ulice, zakończyć rok po swojemu.  A 1 stycznia wyjechać, by rozpocząć również na dwóch kółkach.

Wiem, szaleństwo ale to wszystko co się dzieje wokół, przerasta mnie, więc jakoś odreagowuję. 

To tyle w duuużym skrócie.


https://www.facebook.com/krasnal.ola/

https://www.youtube.com/channel/UC2BYdf0lyMDG-Qlgpj44f-g/featured


Więcej o muzyce, Oli, w kolejnych wpisach.



Nasze Serwisy: 


Projekt:  strona www: projektgdynia.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/

SpecLab Komputery Nowe technologie:  speclab.com.pl

Speclab E-Sklep:   https://www.speclab.com.pl/sklep.html#allegro

Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/

Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/

Goya Art Facebook :  facebook.com/goya.hand.made/

Goya Art Allegrohttps://allegro.pl/uzytkownik/Goya-ART?bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-3-0717

MG




Popularne posty z tego bloga

MAGIA I MOC ZAKLĘTA W KAMIENIACH. KAMIENIE SZLACHETNE A ZNAKI ZODIAKU.

O czym chcemy pisać ??? i dlaczego ???

MUZYKA NIE ZNA GRANIC. JUAN FELIPE ALVARADO. MUZYK, WOKALISTA, SAKSOFON I MIŁOŚĆ.