ARTYSTA PEŁEN TALENTÓW. CZŁOWIEK ORKIESTRA. ARKADIUSZ DRAWC.

ARTYSTA PEŁEN TALENTÓW.



CZŁOWIEK ORKIESTRA.
SZTUKA, TANIEC, MODA, FOTOGRAFIA...


AREK DRAWC

Człowiek pełen rozlicznych zainteresowań, niespokojny duch. Prawdziwa "artystyczna dusza". Ciągle poszukujący swojego miejsca i drogi. Pasja i energia.

Co Arek mówi i pisze o sobie...

Maluję, rzeźbię, fotografuję, robię krótkie filmy, teledyski,  śpiewam, tańczę’’.

Znajomi mówią na mnie ,,człowiek orkiestra’’.




Trochę danych biograficznych o mnie:

Arkadiusz Drawc – ur. 1987 roku.

Pochodzę z Bojana, obecnie mieszkam w Gdańsku.

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych Wydziału Rzeźby o specjalizacji intermedia(Gdańsk 2013) oraz Liceum Plastycznego w Gdyni – Orłowie. 

Uczestnik Gminnych i Powiatowych plenerów organizowanych przez Gminę Szemud jak i były tancerz, klarnecista oraz wokalista Kaszbskiego Zespołu Pieśni i Tańca ,,Koleczkowienie’’. 


MOJE PASJE, MOJE ZAINTERESOWANIA.

Swoje zainteresowania skupiam wokół fotografii, malarstwa, filmu,  grafiki, mody, muzyki i tańca. 

Interesuje mnie głównie człowiek, abstrakcja i performance. 

Moje prace malarskie są połączeniem malarskiej plamy oraz graficznej kreski. 

Współpracuję z architektami wnętrz i firmami z dekoracjami wnętrzarskimi takimi jak ,,La Mania Home’’ czy ,,Almi Decor’’.


CREDO

,,W malarstwie nie potrafię siebie ograniczać. Uwielbiam akryl, akwarele, tusz, płatki złota i eksperymentuję z tymi mediami. 

Nie mam określonego stylu malarskiego, dlatego projektuję prace specjalnie pod wnętrze. 


KOLEKCJE

Jako artysta w swoim dorobku mam autorskie wystawy, jak i udział w wystawach zbiorowych.

W 2018 roku stworzyłem kolekcję prac ,,Woman in BLACK’’. 

Cykl powstał z myślą o kobietach i obronie ich praw. Czarno-białe prace są połączeniem linearnej kreski oraz malarskiej plamy. 

Prezentacja kolekcji miała miejsce w Dzień Kobiet w restauracji ,,Momu’’ w Warszawie. 


MOJE DZIAŁANIA NA CO DZIEŃ, CO PROPONUJĘ:


Mogę zaoferować:

- prace malarskie

- obrazy projektowane i malowane pod wnętrza

- obrazy na zamówienie

- murale

- sesje fotograficzne, w studio, w plenerze, sesje ślubne, wesela, chrzciny, komunie, imprezy okolicznościowe, sesje ciążowe, rodzinne, narzeczeńskie, buduarowe, biznesowe, zdjęcia wnętrz, produktowe.

- krótkie filmy reklamowe, teledyski, relacje z imprez, koncertów

- prowadzenie Instagrama firmowego, zdjęcia na Instagrama, prowadzenie Facebooka

- projektowania loga



Facebook: https://www.facebook.com/arkadiuszdrawcart

Instagram: @arkadiuszdrawc


Nasze Serwisy: 


Projekt:  strona www: projektgdynia.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/

SpecLab Komputery Nowe technologie:  speclab.com.pl

Speclab E-Sklep:   https://www.speclab.com.pl/sklep.html#allegro

Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/

Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/

Goya Art Facebook :  facebook.com/goya.hand.made/

Goya Art Allegrohttps://allegro.pl/uzytkownik/Goya-ART?bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-3-0717

MG






Popularne posty z tego bloga

MAGIA I MOC ZAKLĘTA W KAMIENIACH. KAMIENIE SZLACHETNE A ZNAKI ZODIAKU.

O czym chcemy pisać ??? i dlaczego ???

MUZYKA NIE ZNA GRANIC. JUAN FELIPE ALVARADO. MUZYK, WOKALISTA, SAKSOFON I MIŁOŚĆ.