MUZYKA, KTÓRA INSPIRUJE WYOBRAŹNIĘ. TOMASZ PERZ. CZARODZIEJ DŹWIĘKU Z TRÓJMIASTA.

MUZYKA, KTÓRA INSPIRUJE WYOBRAŹNIĘ.



TOMASZ PERZ. CZARODZIEJ DŹWIĘKU Z TRÓJMIASTA.
MUZYCZNA DROGA TOMASZA.


Tomasz to przemiły, ujmujący, wrażliwy i ciepły człowiek. Rozmawiamy często o jego muzyce, spojrzeniu na świat, co go inspiruje i porusza.

Dał się namówić, aby uchylić rąbka tajemnicy o tym, jak znalazł się muzycznie tam, gdzie jest dzisiaj. 

Zawsze niezwykłym doświadczeniem jest poznać drogę, która doprowadziła osobę, którą znamy, do miejsca gdzie jest obecnie. 

Łatwiej jest wtedy wejść w świat tej osoby. Zrozumieć jej motywyi inspiracje. Nie inaczej jest z Tomaszem.


Co Tomasz mówi o sobie...

Skąd zainteresowanie muzyką?

Od małego, od dziecka interesowałem się muzyką. Zawsze mnie coś przyciągało do muzyki. Zwłaszcza brzmienie organów. Gdziekolwiek słyszałem ich brzmienie, to przystawałem, żeby posłuchać, fascynowało mnie to bardzo.

Zaczęło się też w szkole podstawowej. Już w drugiej klasie szkoły nauczyciele zauważyli moje zainteresowanie muzyką. 

I zacząłem grać.

Moim pierwszym instrumentem muzycznym był akordeon. Grałem w zespole akordeonistów. To były takie amatorskie występy na lokalnych uroczystościach, choinkach, imprezach zakładowych. Takie to były czasy.

Instrumenty i muzyka towarzyszyły mi w życiu codziennie. 

Także dalsza fascynacja organami i szukanie sposobu aby grać. 

Udało się.

Pierwsze lekcje gry na organach pobierałem u organisty z naszej parafii.

Potem w Szkole Muzycznej, w klasie organów.

Często grałem na organach piszczałkowych, repertuar klasyczny (JS Bach).

Były koncerty organowe, występy z chórem, koncerty w Bojanie.

W czasie studiów dużo śpiewałem w różnych chórach i wyjeżdżałem z nimi  koncertując po Europie.  Jednocześnie byłem organistą w kościele Św. Katarzyny w Gdańsku.

Od razu po studiach rozpocząłem pracę w chórze Opery Bałtyckiej. 

Tak.. Śpiewałem w chórze.

W późniejszym okresie życia tworzyłem akompaniamenty, robiłem aranżacje na zamówienie, i komponowałem utwory chóralne. Podkłady muzyczne, do różnych przedsięwzięć muzycznych.

Później muzykę chóralną łączyłem już z muzyką elektroniczną.

Tak więc muzyka organowa i śpiew w chórze ukształtowały Tomasza muzycznie na tym etapie życia. Wszystko po to, aby zrealizować swoją pasję muzyczną.

Zaczęła się też droga poszukiwań muzycznych. 

Rozpoczęło się zainteresowanie oraz fascynacja muzyką elektroniczną. 



Ale o tym w kolejnym wpisie.


Nasze Serwisy: 


Projekt:  strona www: projektgdynia.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/

SpecLab Komputery Nowe technologie:  speclab.com.pl

Speclab E-Sklep:   https://www.speclab.com.pl/sklep.html#allegro

Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/

Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/

Goya Art Facebook :  facebook.com/goya.hand.made/

Goya Art Allegrohttps://allegro.pl/uzytkownik/Goya-ART?bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-3-0717

MG



Popularne posty z tego bloga

MAGIA I MOC ZAKLĘTA W KAMIENIACH. KAMIENIE SZLACHETNE A ZNAKI ZODIAKU.

O czym chcemy pisać ??? i dlaczego ???

MUZYKA NIE ZNA GRANIC. JUAN FELIPE ALVARADO. MUZYK, WOKALISTA, SAKSOFON I MIŁOŚĆ.