SZTUKA ZARZĄDZANIA SPRAWAMI DO ZAŁATWIENIA. GETTING THINGS DONE. GTD.

SZTUKA ZARZĄDZANIA SPRAWAMI DO ZAŁATWIENIA. GTD.4



CHCESZ COŚ ZMIENIĆ W ŻYCIU?
A MOŻE TO NIE JEST TWÓJ PROBLEM.


UPORZĄDKUJ SWOJE SPRAWY I ŻYCIE.

Wiesz, jaki jest podstawowy problem, jeśli chodzi o codzienne sprawy, kwestie produktywności i GTD?(Załatw Swoje Sprawy)?

Coś, co jest przeszkodą do uporządkowania życia?


NAWYKI I PRZYZWYCZAJENIA.

Jakie są Twoje nawyki i przyzwyczajenia?

Żeby coś się zmieniło w Twoim życiu, musisz coś zrobić.

Jeśli chcesz zrzucić 10 kilo, zapanować nad finansami, uporządkować swoje sprawy, awansować, osiągnąć sukces, mieć pieniądze, to zawsze musisz zrobić parę rzeczy.

Ale przede wszystkim, musisz coś zmienić w swoim życiu.

Za każdym razem podejmujesz decyzję, że coś zrobisz albo nie.

Jeśli chcesz coś zmienić, to musisz wiedzieć gdzie i co trzeba zmienić.


ŻEBY OSIĄGNĄĆ INNY WYNIK, TRZEBA ROBIĆ INNE RZECZY.

A potem kontynuować. Zrobić z tego system działania.

Nie ma innej drogi. Albo wracasz do punktu wyjścia.

Żeby osiągnąć efektywność w działaniu, trzeba stosować pewne 

zasady i techniki działania. Takie, które działają.


TO JEST WYBÓR. JAKI BĘDZIE WYBÓR, TAKIE BĘDĄ KONSEKWENCJE.

Zawsze tak jest. 


NATŁOK SPRAW DO ZAŁATWIENIA.

Sposób w jaki żyjemy obecnie powoduje, że jest dużo spraw do załatwienia, obowiązków, mnóstwo informacji, presja wyniku i czasu. 

Nadmiar opcji i możliwości, powoduje uczucie przeładowania.

To powoduje duże obciążenie mózgu i pamięci, zbyt duże na jegomożliwości. Efektem jest stres i uczucie dyskomfortu.

Dlaczego?

Bo mnóstwo rzeczy tkwi w twoim umyśle, czeka nie załatwionych.

Trzeba sięgnąć po taki system działania, który odciąży pamięć i mózg.


NAWYKI.

Podstawowy problem, najtrudniejszy do rozwiązania, to zmiana 

Twoich własnych zachowań, nawyków i przyzwyczajeń.

To niewygodna prawda, do której nie chcesz się przyznać przed sobą.

Zostań tam, gdzie jesteś, lub zmień coś.


SZTUKA GETTING THINGS DONE.

Tak naprawdę to sztuka odzyskania kontroli nad sytuacją.

To powoduje redukcję stresu i wzrost efektywności.

Takie podejście możesz zastosować do wszystkich spraw w swoim życiu. Możesz w ten sposób uporządkować swoje życie prywatne i zawodowe. To zmiana podejścia do spraw do załatwienia. Zmiana sposobu i modelu życia. Coś, co działa od ponad 20 lat, jako metoda i system.


ZACZNIJ ŻYĆ INACZEJ.

O czego zacząć?

Wyrzuć wszystko ze swojej głowy. To bardzo ważne.

Jak? Zacznij zapisywać. 


ZACZNIJ ZARZĄDZAĆ STRUMIENIEM INFORMACJI I SPRAW.


1. GROMADZENIE - dane, co absorbuje Twoją uwagę, wszystko;

2. ANALIZA - co trzeba z tym zrobić, decyzja tak-nie;

3. UPORZĄDKOWANIE - decyzje, to zadania do wykonania;

4. PRZEGLĄD - wybór, kolejność, aktualizuj zadania;

5. DZIAŁANIE - wykonaj działanie, rzeczy ważne, priorytety;


Jak jest Twoja decyzja?


Niedługo kolejna porcja informacji.


Nasze Serwisy: 


Projekt:  strona www: projektgdynia.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/

SpecLab Komputery Nowe technologie:  speclab.com.pl

Speclab E-Sklep:   https://www.speclab.com.pl/sklep.html#allegro

Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/

Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/

Goya Art Facebook :  facebook.com/goya.hand.made/

Goya Art Allegrohttps://allegro.pl/uzytkownik/Goya-ART?bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-3-0717

MG



Popularne posty z tego bloga

O czym chcemy pisać ??? i dlaczego ???

Internet - co to jest cyberbezpieczeństwo i dlaczego jest ważne?

Nasza wizja działania w biznesie...