ŻYCIE PIERNIKIEM PISANE. AGNIESZKA GANOWICZ-ROLBIECKA.

ŻYCIE PIERNIKIEM PISANE.




BO Z SERCEM ROBIONE.
AGNIESZKA GANOWICZ-ROLBIECKA.


PIERNIKI Z SERCEM ROBIONE.

Dzisiaj osoba wyjątkowa, która tworzy rzeczy niezwykłe i wyjątkowe. Obok tego, co robi Agnieszka Ganowicz nie można przejść obojętnie.

Tuszkowy, miejscowość koło Lipusza, gdzie działa i tworzy Agnieszka, swoje cudne, niezwykłe pierniki. 

Prawdziwe arcydzieła rzadkiej urody. To prawdziwa sztuka, umiejętność najwyższej klasy.

Rocznie to nawet do 10 tys. pierników, które są na święta, na weselach, ślubach, komuniach i chrzcinach, uroczystościach domowych, prywatnych i oficjalnych. 

Wszędzie przyjmowane z entuzjazmem  i często wręcz wyczekiwane. 

Ba.. pierniki Agnieszki są znane daleko w świecie. 

Znane i cenione. Bo naprawdę są niezwykłe.


AGNIESZKA O SOBIE I SWOJEJ PRZYGODZIE Z PIERNIKAMI.

Moja przygoda z piernikami rozpoczęła się przypadkiem.

Będąc matką trójki dzieci szukałam sposobów na dorobienie do domowego budżetu pracując w domu. Początkowo sprzedawałam znajomym dżemy i konfitury z darów z lasu, jagód, borówek, żurawin.

Jednak wyczerpały się zapasy i trzeba było szukać czegoś nowego. Pod koniec listopada rozmawiałam o tym ze znajomą Mirką, która pracowała w kwiaciarni w Gdańsku. 

Po kilku dniach Mirka zadzwoniła, że jej szefowa potrzebuje pierników ozdobnych na grudzień i jeśli się podejmę je robić, to złoży zamówienie. 

Uczyłam się je robić z filmików z YouTube.

Rzuciłam się na głęboka wodę, nie mając pojęcia o dekorowanych piernikach. W ten sposób kwiaciarnia Projekt Kwiaty z Gdańska, stała się moim pierwszym klientem!! 

Jestem bardzo za to wdzięczna Mirce i właścicielce kwiaciarni Projekt Kwiaty!

Wówczas był to mój pierwszy grudzień spędzony nad piernikami i lukrem. Zrobiłam w tym czasie ok 500 pierników.

Było to w roku 2014.

W kwietniu 2015 roku pojechałam na pierwsze prawdziwe szkolenie z dekorowania pierników. To przewróciło moje umiejętności do góry nogami.

Po tym szkoleniu ćwiczyłam jeszcze więcej i więcej. Od tej pory kilka razy w roku jeździłam na kolejne szkolenia piernikowe, z których wracałam z coraz to nowymi umiejętnościami.


TAKIE BYŁY POCZĄTKI.

Zdjęcia robione osobiście przez Agnieszkę, w trakcie tworzenia piernikowych cudów...

Z sercem robione








W kolejnym wpisie więcej na ten temat.


https://www.facebook.com/Z-Sercem-Robione-740937089315413/


Nasze Serwisy: 


Projekt:  strona www: projektgdynia.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/

SpecLab Komputery Nowe technologie:  speclab.com.pl

Speclab E-Sklep:   https://www.speclab.com.pl/sklep.html#allegro

Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/

Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/

Goya Art Facebook :  facebook.com/goya.hand.made/

Goya Art Allegrohttps://allegro.pl/uzytkownik/Goya-ART?bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-3-0717

MG




Popularne posty z tego bloga

MAGIA I MOC ZAKLĘTA W KAMIENIACH. KAMIENIE SZLACHETNE A ZNAKI ZODIAKU.

O czym chcemy pisać ??? i dlaczego ???

MUZYKA NIE ZNA GRANIC. JUAN FELIPE ALVARADO. MUZYK, WOKALISTA, SAKSOFON I MIŁOŚĆ.