KAMERA I FILM, MOJA MIŁOŚĆ. MULTIMEDIA Z PASJĄ. NIKOS KOTOWICZ

KAMERA I FILM, MOJA MIŁOŚĆ.



MULTIMEDIA Z PASJĄ.
NIKOS KOTOWICZ


Człowiek wielu pasji, wielu zainteresowań i dokonań.

Jednak jedna rzecz przeważa - miłość i pasja do filmu i kamery.




JAKIE BYŁY POCZĄTKI?

Jestem absolwentem PWST we Wrocławiu, na kierunku aktorstwo teatru lalek, oraz studiowałem reżyserię w Warszawskiej Szkole Filmowej.


JAK TO SIĘ WSZYSTKO ZACZĘŁO?

Zawsze lubiłem kręcić filmy. To moja pasja. Od lat.

Na początku używałem głównie telefonów komórkowych do kręcenia filmów wideo. 

Bardzo mnie to wciągnęło i interesowało.

Ale nie miałem studiów operatorskich ani filmowych.

Więc wielu rzeczy uczyłem się sam na sobie. 


W ostatnich latach technologia poszła bardzo do przodu, jeśli chodzi o jakość i technologię. 

Jednocześnie ceny sprzętu stały się dla mnie osiągalne.

W końcu mogłem kupić sprzęt dający odpowiednią, profesjonalną jakość.

Zaczęły się pierwsze zlecenia w tym zakresie.

I tak krok po kroku, zacząłem kręcić filmy i wideo półprofesjonalne dla pierwszych klientów.




STUDIA REŻYSERII POMAGAJĄ W SPOJRZENIU.

Patrzenie poprzez formę oraz miłość do kamery sprawiły, że łączę ze sobą te dziedziny, tworząc materiały audiowizualne dla klientów. 

Moim głównym obszarem są filmy na social media oraz firmy wizerunkowe dla małych i średnich przedsiębiorstw. 

W dzisiejszym świecie coraz więcej firm przechodzi do wirtualnego kontaktu z klientem. 

W kontakcie tym bardzo często towarzyszą nam narzędzia, których nie znamy, których nie lubimy, przed którymi się stresujemy. 


DOM PRODUKCYJNY. NARZĘDZIA FILMOWE.

Tymi narzędziami są narzędzia Video - kamera, dźwięk, światło, przestrzeń wokół nas. 

Moim zadaniem jest sprawić, aby klienci świadomie sięgali i używali materiałów audio wizualnych w swoich firmach/kampaniach. 

Od krótkich form poprzez szkolenia z tworzenia własnych filmów na Social media, po dłuższe bardziej wyszukane strategie marketingowe.

Najważniejsze, żeby Video było skuteczne i efektywne, a nie tylko efektowne i efekciarskie :)

Pomagam na przykład w kręceniu materiałów filmowych na Instagramie.

Nie ukrywam, że moje aspiracje to kręcenie filmów dla dużych firm czy koncernów. To przyszłość.


TO NIE WSZYSTKIE PASJE NIKOSA.

Jedna z nich to program Konkurs Odysei Umysłów. Organizowany dla dzieci i młodzieży.

Brałem w nim udział jako 15 latek, a następnie zostałem trenerem jednej z drużyn, która zdobyła mistrzostwo świata na Finałach Światowych w Ames. 

Potem już z moją drużyną startowaliśmy w konkursie kreatywnego rozwiązywania problemów.

Odyseja to program, dla dzieci i młodzieży, który pomaga w nauce kreatywnej edukacji. 


Więcej w następnym wpisie.


Dobrego dnia.



Nasze Serwisy: 


Projekt:  strona www: projektgdynia.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/

SpecLab Komputery Nowe technologie:  speclab.com.pl

Speclab E-Sklep:   https://www.speclab.com.pl/sklep.html#allegro

Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/

Projekt Nieruchomości : projektnieruchomosci.pl
Facebook: https://www.facebook.com/projektnieruchmosci/

Goya Art Facebook :  facebook.com/goya.hand.made/

Goya Art Allegrohttps://allegro.pl/uzytkownik/Goya-ART?bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-3-0717

MG





Popularne posty z tego bloga

MAGIA I MOC ZAKLĘTA W KAMIENIACH. KAMIENIE SZLACHETNE A ZNAKI ZODIAKU.

O czym chcemy pisać ??? i dlaczego ???

MUZYKA NIE ZNA GRANIC. JUAN FELIPE ALVARADO. MUZYK, WOKALISTA, SAKSOFON I MIŁOŚĆ.